Szállítási és fizetési feltételek

Hogyan tudom megvásárolni a terméket?

A választott termék oldalán kattints a KOSÁRBA gombra. 

A KOSÁRBA gombra kattintás után a KOSÁR oldalra jutsz, ahol lehetőséged van több darabot is kérni az adott termékből, vagy eltávolítani a terméket a kosárból. Amennyiben vásárolnál mást terméket is, nyugodtan elnavigálhatsz erről az oldalról és más termékeket is helyezhetsz a kosaradba a fent leírt módon. A kosárhoz bármikor visszatérhetsz, a képernyő jobb felső sarkában található KOSÁR feliratú gomb megnyomásával.

Amikor készen állsz arra, hogy véglegesítsd a megrendelésedet, akkor a KOSÁR oldalon kattints a MEGRENDELÉS gombra. Ezt követően lesz lehetőséged megadni a személyes adataidat, a kiszállítás helyét, ahova a termékeket küldhetjük, valamint kiválasztani a Neked megfelelő fizetési módot.

A megrendelés véglegesítéséről majd egy visszaigazoló emailt küldünk az általad megadott email címre. 

Hogyan tudom átvenni a terméket?

A weboldalunkról megrendelt termékeket kizárólag futárral történő házhozszállítás útján tudod átvenni. Személyes átvételre nincs lehetőség, de ne aggódj, ha nem tetszik, amit rendeltél, akkor 15 napon belül visszaküldheted.

A csomagot kérheted a munkahelyedre, vagy a lakásodra, munkanapon 9.00 és 17.00 óra között.

A házhoz szállítás díja: 990 Ft.

Azt javasoljuk, hogy mindenképp olyan szállítási helyet adj meg, ahol biztosan megtalál téged, vagy megbízottadat a futárunk, ha 9.00 és 17.00 óra között meglátogat. Amennyiben utánvétes fizetést választasz, akkor arról is gondoskodj, ha nem Te, hanem egy megbízottad várja a csomagot, akkor rendelkezésére álljon a számla kiegyenlítéséhez szükséges összeg.

Rendeléskor megadhatod a kiszállítással kapcsolatos adatokat a megjegyzés rovatba (pl. kapucsengő, porta, megbízott, stb). Amennyiben bármilyen problémába ütközöl a szállítás kapcsán, kérjük hívd a szerződött logisztikai partnerünk, a GLS Hungary ügyfélszolgálati telefonszámát, ahol a visszaigazoló levélben kapott nyomonkövetési kód segítségével kaphatsz pontos információkat.

 

Hogyan tudom kifizetni a terméket?

Bankkártyás fizetés (Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard)

Amennyiben ezt az opciót választod, a fizetésed a Shopify.hu nemzetközileg elismert, biztonságos, minden szükséges hitelesítéssel ellátott fizetési rendszerén keresztül valósul meg, ahol az internetes fizetésre alkalmas Visa, Visa Electron, Mastercard és Maestro kártyákkal lehet kifizetni a rendelésed ellenértékét. A fizetés megegyezik a bankok hasonló szolgáltatása keretében kínált fizetési eljárással.

 

Készpénzes fiizetés futárnak (utánvét) 

Rendelésed ellenértékét a kiszállítást végző futárnak is kifizetheted. Ekkor egy olyan elismervényt kapsz majd, amely egyszerre igazolja a csomag átvételét és a fizetés tényét.

PayPal fizetés

Amennyiben ezt az opciót választod, a rendelés leadása után átirányítunk a Paypal.com internetes bejelentkező oldalára. Ha már van Paypal számlád, akkor onnan tudod átutalni rendelésed ellenértékét cégünk Paypal számlájára. Ha még nincs PayPal azonosítód, akkor először regisztrálj a PayPal oldalán és csak utána add le a rendelésed, mert a regisztráció hosszabb folyamat lesz.

 

Mikor kapom meg a terméket?

A kiszállítás időpontjáról e-mailben fogunk értesíteni. Amennyiben az általad megrendelt termék raktáron van, úgy a megrendelést követő 2 munkanapon belül már Nálad lehet a csomag. 

Hogyan tudom visszaküldeni a terméket?

Ha meggondoltan magad, vagy nem megfelelő terméket kaptál, 15 napon belül könnyedén visszaküldheted nekünk és mi elállás esetén visszafizetjük a termék vételárát.

Minden csomagban találsz majd egy VISSZAKÜLDÉSI NYOMTATVÁNYT, amit ki kell töltened ahhoz, hogy vissza tudjuk venni a csomagot. Ezen a nyomtatványon egyértelműen tudod jelezni, hogy cserélni szeretnéd a terméket, esetleg garanciális bevizsgálásra küldenéd vissza, vagy elállsz a vásárlástól és visszakéred a termék vételárát. 

Fontos, hogy kizárólag sértetlen, bontatlan csomagolású terméket áll módunkban visszavenni.

A visszaküldés díját minden esetben Neked kell állnod.

Elállás esetén választhatsz, hogy levásárolnád a termék vételárát, vagy visszautaltatnád azt. 

Amennyiben szeretnéd visszakapni a termék vételárát, úgy küldd el nekünk a bankszámla adataidat, ahova szeretnéd, hogy visszautaljuk a pénzt.

Ha nincs bankszámla számod, akkor postai úton is vissza tudjuk küldeni a vételárat, de ez esetben az összegtől függően a postai kezelési költséget felszámítjuk és levonjuk a visszaküldött összegből.

 

Kaphatok-e ÁFÁ-s számlát?

Az M Matcha az ÁFA körön kívül eső vállalkozás, ezért nem számítjuk fel az ÁFA-t, de számlát természetesen küldünk róla.